Ændrede åbningstider i kunderådgivningen
– for en periode

Update: 13. marts 2019:
Den 1. februar ændrede vi midlertidigt åbningstiderne i vores afdeling for kunderådgivning. Denne ændring har vi desværre været nødt til at forlænge frem til og med den 12. april.

Vi har ændret åbningstiderne for i endnu højere grad at kunne levere den kundeservice, som vores kunder og samarbejdspartnere har krav på – og lige i øjeblikket må vi desværre konstatere, at vi har rygende travlt med at følge med efterspørgslen.

Helt konkret betyder den midlertidige ændring, at vi i perioden fra fredag den 1. februar og nu til og med fredag den 12. april ændrer de telefoniske åbningstider for afdelingen. De nye åbningstider for perioden, finder du herunder:

  • Mandag til onsdag kl. 10.00 - 15.00
  • Torsdag til fredag kl. 10.00 - 14.00

Åbningstiderne gælder både direkte kald til de 2 teams, og hvis du ringer 6520 2120 og trykker 3. Telefontiderne er planlagt således, at telefonerne er åbne i de tidsrum, hvor vi erfaringsmæssigt modtager flest opkald fra samarbejdspartnere og kunder.

Vigtigt: Skadeafdelingen holder åbent som normalt

Til ekstra info skal det nævnes, at vores skadeafdeling selvfølgelig holder åbent efter de normale åbningstider. De midlertidige åbningstider gælder kun for kunderådgivning, som tager sig af spørgsmål vedr. til- og afmeldinger, fakturaer, tilkøb af familiedækninger, ændringer af forsikringsaftaler, forfald, kontrakttillæg og lignende.

Og til sidst en opfordring. Har du allerede sendt en mail og venter på svar, så opfordrer vi til, at der ikke sendes rykkere. Dette øger den i forvejen store arbejdsmængde i afdelingen, som vi med de ændrede telefoniske åbningstider forsøger at nedbringe. Målet med ændringen er nemlig i perioden at blive ajour med alle ventende henvendelser. Vi håber naturligvis på din forståelse.

Sundhedsforsikring til erhverv

LÆS MERE

Privat Behandlingsforsikring

LÆS MERE