Er du ikke tilfreds?

Vores kunder er vigtige for os og derfor vil vi gerne i dialog med dig, hvis ikke du er tilfreds. Vi arbejder hele tiden på at blive bedre, og derfor er vi til rådighed, hvis du ikke føler vores skadebehandling, afgørelser, præmieopkrævning eller andet lever op til dine forventninger.

1. Ring til os

Hvis du er uenig i vores skadebehandling, afgørelser, præmieopkrævning eller andet, skal du i første omgang kontakte os på telefon +45 65 20 21 20, da vi altid helst vil finde en løsning, der er tilfredsstillende for alle parter.

Vi garanterer et ekstra kvalitetscheck, hvis du ikke er enig i vores afgørelse. Hvis du efter vores snak ikke er tilfreds med afgørelsen, kan du gå videre til step 2.

2. Send en klage til vores klageansvarlige

Er du - efter at have drøftet problemet med os - fortsat ikke enig i vores sagsbehandling eller resultatet heraf, kan du klage til vores klageansvarlige. Det gør du ved at logge ind på Mit Mølholm med dit NemID.

Her kan du under Kontakt os udfylde kontaktformularen - Vælg Klager i dropmenuen. Har du behov for at uddybe din henvendelse, beder vi dig vedhæfte et dokument, hvori du beskriver det forhold, som du ønsker at klage over.

3. Dine muligheder efter afgørelsen

Er du efter dialogen med vores klageansvarlige ikke enig i afgørelsen, har du mulighed for at få eksterne parter til at se på din sag. Inden du benytter denne mulighed, er det vigtigt at din klage har været forbi vores klageansvarlige enhed. På linkene herunder kan læse mere om dine muligheder for indgive din klage hos eksterne parter.

Ankenævnet for Forsikring
EU-Kommisionens online klageportal

Sundhedsforsikring til erhverv

LÆS MERE

Privat Behandlingsforsikring

LÆS MERE